Friday, August 5, 2011

Ubah Angin

Salam..



So, arini dh 5 hari dh semua umat Islam berpuasa. Takat ni xder apa masalah n still leh pose lg..harap2 dpt pose penuh tp xmungkin kan?haha.. Sepanjang puasa ni xpenah lg nih bkk kt umah..(cewah cam dh sebulan dh puasa). Tapi dh penah cuma beli jer lauk.. Arini aku decide nk bukak kt umah n aku masak sndiri..huh..mmg dh lama nk masak tp Encik Suami kata xyhla..kita mkn luar jer la.. Nmpak sgt dia xsuka aku masak kan..hahaha... Mesti xsedap giler.. Nyway aku nk masak gak.. Xkira..




Erm.. Apa aku nk masak ek? Pdhl br 5 hari pose dh xth nk msk apa.. hari pertama lak tu.. ish3,,hihi.. Ok..aku dh decide aku nk masak singgang ikan, goreng ayam, sambal belacan n ulam2 sikit.. Erm..arap2 jd la n Encik Suami suka.. Nk jgk aku jd isteri solehah masak tuk suami.. Tp kalu xsedap camne? Arghhh..asal masak sudah..huhu



Gambar Hiasan


Jd, petang ni aku mmg ada kt umah la..sapa2 yg nk bagi lauk tu boleh dtg umah k..hihi..xsaba lak nk tgk Encik Suami makan.. Chenta Hati Mama Marissa pun leh mkn gak..


*hati tgh xtenang fikiran serabut pun leh lg masak kan.. haruslahhhhh....:)


Selamat Berbuka Semua..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...