Friday, August 12, 2011

Dah Jemu n Tak Semangat

Salam..


Opss...jgn salah faham okay.. Bukan jemu pada sapa2 ok.. xpecially Enci Suami.. hihi.. Jemu xth nk bukak pose ngan apala..hahaha.. Hari2 pk nk bukak pose ngan menu apa.. Masak? ofkos la sabtu n ahad jer.. huhu.. Bese la org bekerja.. Kena jimatkan tenaga yang sememangnya lemah ni.. hahahaa...



Tadaaa...hr ni dh masuk hari yg ke-12 kita pose.. Cepatnya masa berlalukan.. Lagi hampir 2 minggu la nk raya... Suka td sedih... Sebab?...uhuk...uhuk.... Sebab nya thn ni turn beraya kt umah FIL kt Ipoh.. yang sedihnya aku mmg langsung xblk beraya kt kelantan sbb Encik Suami mula kerja raya ke 3.. Jd aku blk kelantan 25 hb ptg pas keje smpaila 29hb.. sedihnya.. 1st time aku beraya kt tempat lain.. Pelikkan..pdhl aku dh nk masuk 2 thn lebih kawen..hahahaha... ada la tu citernya.. Malas la nk mengarang..huhu... n nk keje pun dh xder mood.. nk amik mood pun xth kt mana.. kalau ada jual kt kedai aku dh beli dh..hahaha..



Arini nk g bazar ramadhan kt Ampangan.. nk cr akok.. kt sini xder.. kempunan lak nk mkn akok.. lg2 kalu org kelantan yg wat... wuhuuuu.... best wei...hihi...


dah.. bulan2 pose nih xder idea sgt..kalau pk byk perut lapa..hahaha...k daa..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...