Friday, May 25, 2012

Today is The Day!!!!

Salam

Pagi semua.. selamat menjalankan tugas dengan berhemah.. hehe.. sy pun tgh kerja sekarang n arini mood saya mmg betul2 hepi n excited.. huhuhu.. mn tak nya arini kakak sy n family dtg sini.. Dorang gerak seawal jam 7 pg td.. Thats mean ptg ni smpai la kot kalau xsesat..hahaha...maklumla ni 1st time dorang dtg sndiri. drive lak tu.. Asben dia pun xpenah lg smpai seremban ni. erm.. n esok malam mak ayah lak dtg tp nek bas. smpai la rabu dorang duk sini,.hehee.. n my family akan berkumpul n kitorang akan ke Desa Waterpark pd Ahad nnti.. wuhuhuhuh.. xsaba rsnyer..sy beli tiket g waterpark tu melalui Groupon.com n dpt diskau dr harga asal RM 24.00 kepada RM16.00.. byk x?hehehe.. excited dowh..hahahaa

Ok2..nnti sy apdet citer tu nnti pas sumer selesai ok.. untuk kakak saya n asben, hati2 drive.. igtlah org tersayang.. aku doakan semoga sumer selamat n perjalan berjalan ng lancar.. b n alya selamat tido di sepanjang jalan..hahaha..

Mood : hepi ~ kitorang pat berkumpul
            sedih ~ adik lelaki xpat join.. xper.. mungkin bukan kali ni. :(

* tghr nk balik kemas umah.. malu kalau umah sepah..

3 comments:

n said...

ptutla umah kemas je aku tgk....ciap ng air ado atas meja...apapun thanx ek....

nurita mohamad said...

salah taip n je tuk komen aku tu....hehehehe

cekem_nm said...

hihi..kalau xkemas mau cam kapal pecah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...