Monday, October 10, 2011

Skip aktiviti



Salam..

membesar bagai juara...!!!


Sori dear Marissa.. sori sgt2 tau..mama xsempat nk apdet apa2 lepas ry ni..byk yg mama kena skip. mama betul2 bizi ok..marissa fhm kan..ok2.. mama cuba update dengan byk pas ni k..insyaallah..



skang ni aku betul2 bizi.. Pas je bos baru aku masuk, mmg style keje dh len dh..bizi xhengat.. Smapi aku bwk balik keje kt umah ok.. tp xsempat pun nk wat sbb bizi ng si kecik lak.. owwhh..mmg supermak ok!!!.. Ujung bulan lepas, family aku dtg..suka suka n sgt suka... dhla raya aku xpat ry ng family aku.. erm..dpt lepas rindu la bila dorang dtg.. erm..kak aku n alya pun dtg ok..tp sedih sikit sbb marissa demam..uhukuhuk.. kitorng bwk dorang jln2 kt sini..n kt Wet World Pedas..bg alya men kolam puas2.. syiokkkkkkkkk..



marissa n alya.. keciknyer alya..



1 comments:

Nurita Mohamad said...

keciknyer alya....apapon aku hepi sgt dpt jalan2 kat sane...niat hati teringin nak gi lagi..tp kena kewangan byk ckitla...hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...